ניקיון משרדים ירוק

אין ספק כי ישנה חשיבות מכרעת לשמירה על המשרד נקי. אחרי הכל, זהו חלון הראווה שלכם, ומעבר לכך- המקום בו אתם מבלים את מרבית שעות היממה שלכם (כן, אפילו יותר מאשר בבית).

עכשיו, מה אם הייתם יכולים לשמור על המשרד שלכם נקי, ובאותו זמן גם על הסביבה? זה אפשרי בהחלט- ויש לזה אפילו שם. "ניקיון משרדים ירוק", שיטה אשר הופכת לנפוצה יותר ויותר במאה ה-21, ומאפיינת בדיוק את הפעילות שלנו בחברת ניקיון. כי אם אפשר לשמור על המשרד והסביבה באותה נשימה, מדוע לא לעשות זאת?

מהו בדיוק נקיון משרדים ירוק?

כשאנחנו מדברים על ניקיון משרדים ירוק, לא מתכוונים לצבע של האקונומיקה, כמובן. מונח זה מתייחס לפעילויות ניקוי שנעזרות בחומרים אשר אינם מזהמים את הסביבה. דבר זה אינו מובן מאליו כלל, מאחר ומרבית חומרי הניקוי כיום מכילים מרכיבים כימיים, הפוגעים בסביבה במספר דרכים הרסניות.

הכימיקלים החזקים האלה, למשל, מרעילים בעלי חיים רבים ומביאים לתמותה שלהם. הם מפריחים לחלל האוויר חומרים אשר פוגעים באטמוספירה, ובכך מסייעים להגדלת החור באוזון. כמובן כשהאדם המגיע למשרד נושם חומרים רעילים ונחשף אליהם, טוב לא יכול לצאת מכך. על הרעלת מקורות מים בתעשייה, המלחמת מי התהום ושאר מפגעים חיצוניים כבר דובר רבות.

הפיתרון: חומרים ידידותיים

כתוצאה מהמודעות האקולוגית המתגברת ברחבי העולם בשנים האחרונות, עלתה גם החשיבות לשימוש בשיטות ידיותיות לסביבה לניקיון בכלל, ולניקיון משרדים בפרט. גם אם שיטת הניקיון נשארת קבועה כמעט תמיד, מה שעושה את ההבדל הוא הרכב החומרים בהם משתמשים.

החברה שלנו פועלת מתוך מודעות מלאה לנושאים חשובים אלה. הניקיון נעשה באמצעות חומרים אשר מכילים כימיקלים שאינם פוגעים בסביבה, או כאלה אשר מגיעים היישר מן הטבע. חומרים אלה מבצעים את עבודתם לא פחות טוב מאשר עמיתיהם המזיקים, ומתאימים למעשה לכל סוג של משרד ולכל מטרת ניקיון.

ניקיון ירוק אינו יקר יותר

אם בעבר שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה התבטא בהוצאות מופרזות על רכישה, הרי שהמצב השתנה באופן מהותי בשנים האחרונות. העלייה במודעות לסביבה להצלחה גדולה בתחום, כך שהמחירים של אלה ירדו באופן דרסטי.

בפה מלא, ניתן לטעון היום כי ניקיון ירוק, יכול להתבצע בעלות מינימלית מצד המזמין, אשר משתווה לחומרים המזיקים, ואפילו נוטה להיות זולה יותר. מחירי השירותים השונים דרך חברת  מוכיחים ניקיון עצמם כמשתלמים עבור הלקוח.

אז איך שומרים על הסביבה?

השתכנעת שניקיון המשרד שלך יכול גם להשפיע על הסביבה כולה? יפה מאד. כל שנותר לך הוא לרכוש את החומרים הידידותיים הללו, או פשוט להיעזר בשירותינו. כמובן ש"תג הניקיון הירוק" משמש עדות מכרעת לשיטת פעולה זו.

כך, בגיחה הבאה למשרד, כבר תיווכחו לדעת שהוא נקי הרבה יותר, וחשוב לא פחות: מקום בריא להסתובב בו. תפוקת העבודה עולה פלאים במצב כזה, כמו גם הבריאות שלכם.