ניקיון 365

ניקוי שטיחים הוד השרון

ניקוי שטיחים הוד השרון

במהלך השנים האחרונות הפכה הוד השרון למקום מגורים אידיאלי עבור משפחות צעירות עם ילדים,

הבוחרות לחיות במקום נעים ומטופח בתנופת בנייה ופיתוח הן בתחום בנייני המגורים והן בתחום העסקים הנפתחים בעיר או מעבירים את משרדיהם אליה.

אם גם אתם גרים בהוד השרון או שיש לכם עסק בעיר,

הזמנת שירות ניקוי מקצועי

אתם בוודאי מעדיפים לקחת בעלי מקצוע ונותני שירות מהעיר עצמה בשל הזמינות והשירות המהיר הניתן לכם, יש משהו נוח ומוכר בלקבל שירות ניקוי מזרון משתן מבעל מקצוע שנמצא באזורכם.

אם יש לכם שטיחים בבית, אתם בטח מכירים את נושא התחזוקה והנקיון של השטיחים בביתכם, במיוחד אם גרים בבית ילדים או חיות מחמד,

שכן לא תמיד אפשר להקפיד על הנקיון אם מדובר בילדים שאוכלים ומפזרים פירורים על השטיח,

חיית מחמד שלא הצליחה להתאפק והטילה שתן על השטיח, כוס קפה או יין שהתהפכה בפתאומיות והשאירה כתם ברור.

אם חיפשת אחר ניקוי שטיחים הוד השרון הגעתם למקום הנכון!

אנחנו מתמחים בניקוי שטיחים או ניקוי כתמים ממזרון בצורה מקצועית ומיומנת, תוך שימוש במכשור מיוחד המיועד לניקוי שטיחים מקצועי וחומרי ניקוי באישור משרד הבריאות.

נשמח לתת לכם כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם בתחזוקה השוטפת של השטיחים שלכם:

  • כל כתם עדיף לנקות כמה שיותר מהר, מומלץ עם מטלית לחה אך לא רטובה מאוד, שכן המים לפעמים עלולים לפזר את הכתם יותר אל תוך הסיבים ולהרחיב את מימדיו
  • שאיבה יומיומית עוזרת למנוע הצטברות של אבק אל תוך סיבי השטיח, מה שעלול לגרום להתפתחות של קרדית האבק ולריח רע
  • באם יש לכם חיית מחמד, הקפידו להסיר שערות במיוחד אם יש מקום מרבץ קבוע של חיית המחמד על השטיח, כאן גם נמליץ לכם להפוך את השטיח אחת לשבועיים

בנוסף, אנחנו ממליצים בחום להזמין שירות של ניקוי שטיחים הוד השרון אחת לחודשיים, תלוי במצב השטיחים שלכם, על מנת לשמור על השטיח שלכם לאורך זמן.

שיטת הניקוי שלנו משתנה מסוג שטיח אחד לאחר, באם יש לכם שטיח שאגי שעשוי מסיבים סינתטיים ואם השטיחים שלכם הם שטיחים פרסיים בעבודת יד.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: