ניקיון 365

ניקוי שטיחים מחיר למטר

ניקוי שטיחים מחיר למטר

סוגי שטיחים לניקוי

כל סוגי השטיחים הקיימים דורשים ניקוי שטיחים מקצועי אחת למספר חודשים, אבל יחד עם זאת יש שטיחים זולים שלעיתים לא שווה לבצע עבורם ניקיון מקצועי ועדיף כבר לרכוש שטיחים חדשים,

לעומת יש שטיחים יקרים מאוד שכדאי לבצע ניקוי וילונות יסודי ומקצועי שלהם כל תקופה קצרה ל מנת לשמור על האיכות שלהם למשך זמן רב.

יש הרבה מאוד סוגי שטיחים שעשויים מחומרים שונים. יש שטיחים שנעשו בעבודה יד ולעומת יש שטיחים שיוצרו על ידי מכונות. יש שטיחים שעשויים מצר, כותנה, משי וכדומה.   

ככל שסוג החומר יקר יותר כך השטיח יהיה יוקרתי יותר, וכמו כן שטיח בעבודת יד יהיה לרוב יקר יותר משטיח שמיוצר באופן מלאכותי.

 

ניקוי שטיחים מחיר למטר

כאשר מזמינים ניקוי שטיחים, העלות של הניקוי תחושב לפי המטר הרבוע של השטיח הדרוש ניקוי.

בהזמנת ניקוי שטיחים מחיר למטר ממוצע יהיה כ14 ₪, ניתן למצוא מקומות המציעים ניקוי שטיחים מחיר למטר החל מ9 ₪ בלבד אבל חשוב לזכור שלא תמיד המחיר הזול ביותר הוא המשתלם ביותר, בפרט כאשר מדובר בשטיח יקר משום שאם הניקיון הזול לא יהיה איכותי מספיק תפסידו הרבה מאוד כסף על השטיח עצמו שלעיתים לא תוכלו להחזירו למצב טוב לאחר שהניקיון יותר בו נזקים.

לעיתים יכולים להיות מחירים גבוהים הרבה יותר, כמו שתינתן הצעת ניקוי שטיחים מחיר למטר של למעלה מ 130 ₪, כאשר בדרך כלל במחירים כאלו מדובר בשטיחים יקרים שיש צורך לנקות אותם בדרך ייחודית ולכן במצב כזה ניקוי שטיחים מחיר למטר יהיה גבוה הרבה יותר מהרגיל.

 

הצעת מחיר לניקוי שטיחים

הצעת מחיר לניקוי שטיחים תינתן לפי סוג החומר ממנו השטיח שאותו צריך לנקות עשוי ויחושב גם לפי הגודל שלו.

 אם יש לכם מספר שטיחים שתרצו לבצע בהם ניקיון יסודי סביר להניח שהמחיר ירד באופן יחסי לכל שטיח בנפרד.

הצעת המחיר תכלול בתוכה את כל מה שצריך עבור ניקוי השטיחים כולל החומרים והאביזרים הדרושים לכך, שעות העבודה של בעל המקצוע, וכדומה.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: