ניקיון משרדים בערב

החלטת למצוא פיתרון לניקיון המשרד שלך. עד כאן, הכל טוב ויפה. הבעייה היא שהפעולה הזו פשוט מפריעה להתנהלות במשרד. הסבון ממלא את הרצפה, העובדים נזהרים שלא להיתקע בדלי המים, חדרים שלמים מושבתים מפעילות, ובאופן כללי- אין מקום לשני הגורמים במשרד הזה.

במקום לבחור בין העובדים שלך לאנשי חברת הניקיון, קיים פיתרון יעיל הרבה יותר: חברת הניקיון המתמחה בשירות ניקיון משרדים בערב. במצב כזה, הניקיון מתבצע כאשר המשרד ריק לחלוטין (למעט, אולי, עובד מתנצל אשר כורע תחת עומס העבודה), כך שלמחרת היום כלל העובדים חוזרים למשרד נקי ומצוחצח.

היתרונות של ניקיון משרדים בערב

כל מנהל שבחר בעברו להזמין חברה המבצעת ניקיון משרדים בערב יוכל להצביע על המעלות הרבות שלו. כאמור, אין כל הפרעה לעובדים במהלך עבודתם, וחשוב לא פחות- גם אנשי הניקיון יכולים לבצע את מלאכתם החשובה בראש שקט, מבלי שירגישו "אשמה" על ההפרעה לסדר העבודה התקין של המשרד.

מעבר לכך, ניקיון משרדים בערב מאפשר לסיים את היום כשהמשרד נקי ומצוחצח. כל הריחות הלא נעימים שהצטברו בו במהלך יום העבודה מטוהרים, פחי הזבל שהתמלאו להם על ידי העובדים מרוקנים, כך שניתן לפתוח את יום המחרת במשרד ללא דופי. המטרה, במקרה כזה, היא לנסות לשמור עליו נקי כמה שיותר.

הדבר החשוב ביותר: תיאום

במשרד גדול הפועל באופן שוטף, קשה למצוא עובדים שיוכלו לנקות את המשרד מעבר לשעות העבודה. זוהי משימה מורכבת, אשר נדרש "להטילה" על חברה מנוסה בתחום, אשר תשמש בחומרי ניקוי יעילים ותציע אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. פה בדיוק חברת הניקיון שלנו נכנסת לתמונה.

אחד הדברים הראשונים הנדרשים בעת סגירת הסכם לגבי הניקיון, הוא, כמובן, הגדרת שעות הפעילות. רצוי מאד שאלה ייקבעו על פי שעות העבודה של המשרד, ויתחילו מיד עם סגירתו.

מילת המפתח: אמון

כאשר מזמינים את שירותיה של חברת ניקיון הפועלת בערב, למעשה מפקידים בידי אנשיה את המפתח למשרד- תרתי משמע. בשעות הערב, המשרד נוטה להיות ריק לחלוטין, דבר אשר הופך גניבה או הרס של ציוד לפשוט. חשוב מאד, לכן, לבחור בחברה אמינה בתחום, בעלת מוניטין רב שנים ושם חיובי.

בנוסף, כמנהלים, אינכם רוצים שאנשים לא מורשים ייבקרו במשרד שלכם. חברה אמינה מהסוג שלנו תבטיח כי מי שיבקר במשרד יהיה רק האדם שמנקה אותה.

חברתינו מציעה לכם את כל זה, ומאחורינו עבר עשיר ורזומה של חברה שמאות בעלי עסק סומכים עליה בכל מאת האחוזים- ובצדק גמור.

אז איפה מתחילים?

אם השתכנעת מכל הכתוב מעלה ששעות הערב הן האידיאליות לניקיון, נותר לך רק לתאם עם אנשינו מתי בדיוק עליהם להגיע למשרד. במידה והכל מתנהל כשורה (ואין שום סיבה שלא) תחזרו ביום המחרת למשרד נקי ומצוחצח. אין דבר טובה מזו להתחיל יום עמוס, לא?

השירותים שלנו