ניקיון 365

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

אם יש לכם ספת עור מיוחדת בבית, אתם רוצים לשמור על המראה שלה לאורך שנים רבות ויש מספר דברים שכדאי שתדעו לגבי תחזוקת ספת העור שלכם.

ניקוי ספות עור הינה מטלה פשוטה, שדורשת התמדה ולאורך זמן תוכלו לשמור על המראה היוקרתי של הספה שלכם ללא צורך בהזמנה של איש מקצוע.

טיפים לניקיון ספות במהלך חיי היום יום

  • במהלך שגרת הנקיון היומית שלכם, השתמשו במטלית לחה הספוגה בסבון ומים לניקוי כללי של הספה על מנת לנקות שאריות לכלוך ואבק. לאחר סיום הניקוי, השתמשו במטלית יבשה לחלוטים כדי לספוג כל שאריות של רטיבות או לחות.
  • גם ספת עור זקוקה לשאיבה, בניגוד למה שמקובל לחשוב, שואבים לא רק ספות בד והמטרה היא לשאוב את כל הצטברות הפירורים והלכלוכים הקטנים. מומלץ לבצע את השאיבה בצורה עדינה ולא אגרסיבית.
  • במידה ונשפך נוזל כמו קפה, תה, מיץ או מים על הספה, יש צורך לנקות במהירות האפשרית את הכתם עם מטלית יבשה כדי לספוח אותו. במידה ולא הצלחתם לנקות אותו באותו הרגע, השתמשו בחומר המיועד לניקוי ספות עור לפי הוראות היצרן.
  • כדי להחזיר את המראה המבריק לספת העור שלכם, השתמשו בתערובת תוצרת בית לניקוי ספות עור העשוייה מחומץ ושמן פשתן אותו תמרחו בעדינות בתנועות סיבוביות על הספה ולהמתין לפחות עשר דקות. לאחר מכן, קחו מטלית יבשה עדיף מבד כותנה, ונקו שוב את הספה בתנועות סיבוביות. נקיון שכזה אחת לתקופה יבטיח לכם ספה מבריקה ורעננה.
  • אחת למספר חודשים מומלץ להשתמש בתכשיר ייעודי לריכוך העור של הספה לניקוי ספה. לרוב תכשיר שכזה לא יכיל כימיקלים חזקים שמזיקים למראה העור או פוגעים באיכות שלו.

יש לפעול לפי הוראות היצרן, שיכללו שימוש בחומר בצורת מריחה בתנועות מעגליות על הספה, השהייה של כרבע שעה ולאחר מכן ניקוי עם מטלית יבשה או ניקוי ריפודים.

  • לספות עור יש נטייה להתכהות עם הזמן, לכן מומלץ לבצע טיפול להבהרת הספה בעזרת שלושת רבעי כוס מים, רבע כוס מלח ושתי כפות סודה לשתייה. מערבבים היטב ומורחים בעזרת מטלית לחה בעדינות ולאחר מכן ניגוב עם מטלית יבשה.
מחירים מפתיעים - צרו קשר: