ניקיון 365

ניקוי ריפוד לרכב

ניקוי ריפוד לרכב

ולנו מכירים את הסיטואציה – נסיעה ארוכה לרוב יכולה לעייף מאוד, תמיד נוח לעצור לקחת קפה ומאפה או כריך אם יצאתם לנסיעה ולא הספקתם להכין לכם משהו לאכול,

אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים שעות ארוכות בנסיעה ומתלווה לכך אכילה או שתיה, שלרוב מכתימה את הריפוד של הרכב.

עצירה במאפייה לרוב תיגמר במליון פרורים של בורקס שמוצאים את דרכם לרווחים הכי קטנים בין הריפודים ושאריות של שמן שנדבק לריפוד עצמו.

אם מדובר בנסיעות ארוכות עם הילדים, לסבים בסופי שבוע, חזרה מהגן או בבוקר אם לא הספקתם לאכול משהו, תהיה מעורבת אכילה של חטיף שלרוב יתפזר, השקית תיקרע, הבקבוק יישפך ואחרי זה הרכב שלכם נראה כמו אזור מוכה אסון.

שלא נדבר על שאריות של בוץ, חלילה אם אחד הילדים הקיא בנסיעה או שיש לכם כלב, לפעמים  מגלים שהכלב חוזר אחרי הטיול מרוח בצואה והריח נשאר לא משנה מה נעשה.

ניקיון רכבים מקצועי

אז אתם בטח לוקחים את הרכב שלכם לניקוי כל סוף שבוע במקרה הטוב, או במקרה המציאותי אחת לחודש, לניקוי שלוקח זמן ובמצטבר זו הוצאה גדולה,

רק כדי בסופו של דבר להכנס לרחב שאמנם ריחני ושאוב, אבל הכתמים על הריפודים, מה לעשות, לא יורדים בכזו קלות.

אז נכון שהרכב יהיה נקי מבחוץ, ואז אתם נכנסים לרכב כל פעם ופשוט מתבאסים על הכתמים ומרגישים חסרי אונים מול הלכלוך הזה שפשוט נמצא מול העיניים כל הזמן.

כתמים על ריפוד נוטים להדבק חזק יותר ככל שהזמן עובר, מה שהופך את ניקוי ריפוד לרכב למשימה שנדרש לה חומרים חזקים ועבודה אינטנסיבית להסרתם.

ניקיון ריפודים מקצועי ומומלץ

תשמחו בוודאי לדעת שקיים שירות של ניקוי ריפוד לרכב או ניקוי כורסאות,

לרוב לא תמצאו אותו במקומות של שטיפת רכבים משום שמדובר על סוג ניקוי המצריך קצת יותר מיומנות וידע במוצרי ניקוי המתאימים להסרת כתמים מסוגי ריפוד שונים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו להצעת מחיר אטרקטיבית לניקוי ריפוד לרכב,

אנחנו נתן לכם שרות מעולה ונוציא את הרכב שלכם נקי, מבריק וריחני עם ריפוד כמו חדש כך שתוכלו להנות מכל נסיעה שלכם.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: