ניקיון 365

ניקוי וילונות רומאים

ניקוי וילונות רומאים

וילונות רומאים מעניקים לחדר איכות אחרת, מכניסים אוירה של יוקרה ונותנים אפקט מרשים מאוד לנראות של החלל שלכם, אחרי שבחרתם אותם אתם בטח אוהבים את המראה שלהם מאוד.

אבל חשוב שתדעו, שוילונות אלו סופגים אליהם אבק רב שנכנס לבית שלכם,

לרוב אי אפשר לראות אותו על פני השטח כי הוא חודר אל תוך הבד, אבל אתם תוכלו לראות איך הצבע של הוילונות הופך לדהוי ועייף עם הזמן.

ניקוי וילונות רומאים ברמה גבוהה

ניקוי וילונות רומאים היא עבודה שדורשת מיומנות רבה,

שכן אלו וילונות ששיטת ההתקנה שלהם מיוחדת ולרוב משתמשים בבדים שנדרש להם טיפול מיוחד מכיוון שאלו בדים יקרים שמטרתם היא לשמור על ההצללה ולהעניק יופי לחדר לטווח רחוק.

שיטת ניקוי וילונות רומאיים וניקוי מזרונים נעשית על יד הזרקה ויניקה – מדובר בהזרקה של מים וקיטור אל תוך הבד עם מכשיר מיוחד בלחץ גבוה,

על מנת לחדור כמה שיותר אל עומק הסיבים ולחלץ מתוכם את החלקיקים הקטנים ביותר של אבק ולכלוך שהצטברו בתוכם. לאחר מכן משתמשים בשואב מיוחד, ששואב את כל המים יחד עם חלקיקי האבק והלכלוך.

זמן הייבוש משתנה מוילון לוילון ותלוי בסוג הבד, אבל לרוב מדובר על זמן ייבוש של כמה שעות, עדיף לתת לוילון את הזמן המקסימלי האפשרי לייבוש על מנת שהניקוי יחזיק מעמד.

תופתעו לדעת שלא חייבים לפרק את הוילונות הרומאיים שלכם

הזמנת שירות ניקיון עד הבית

וניתן להזמין שירות של ניקוי וילונות רומאים אליכם הביתה, זהו תהליך פשוט ומהיר שלוקח כשעה (תלוי בגודל הוילונות וכמות הוילונות בבית),

שנעשה במקצועיות וביסודיות ולאחריו תוכלו להכנס חזרה לחדר מלא אור, עם וילונות מרשימים ובוהקים מנקיון, בדיוק כמו שהתקנתם אותם, עם ריח נפלא של נקיון ופשוט תרצו להשאר בחדר כמה שיותר.

לאחר תהליך הניקוי אנחנו ממליצים לחזור על תהליך זה אחת לחצי שנה, כדי למנוע שוב הצטברות של אבק ולכלוך ובכך לתחזק ולשמור על הוילונות שלכם לאורך זמן.

איך עושים את זה?  פשוט יוצרים איתנו קשר, נותנים לנו את כל המידע אודות הוילונות שיש לכם בבית, מתאמים יום ושעה ואיש ניקוי מקצועי יגיע עד אליכם.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: