ניקיון 365

ניקוי ספות בד בבית

ניקוי ספות בד בבית

קשה לבצע ניקוי ספות לבד ובפרט במקומות שמאתגר להגיע אליהם כמו בקו התפר של הספה, ולכן מומלץ להזמין בעל מקצוע מתאים לניקוי הספות שלכם.

יש הבדל במכשירי הניקיון והחומרים של ניקוי ספות לפי סוג החומר ממנו מיוצרת הספה, לדוגמא ניקוי ספות עור בבית יהיה שונה מניקוי ספות בבית,

כשגם בתוך הקטגוריות האלו יש הבדלי בין סוגי העור השונים ובין סוגי הבד השונים וחשוב לבצע את הניקיון בצורה נכונה, יסודית ומקצועית על מנת שלא להזיק לספה או להרוס אותה בזמן שמנקים אותה. 

 

ניקוי ספות בד

בניקוי ספות מקצועי ניתן לנקות כמעט כל סוג כתם שנוצר על הספה כמו כתם מאוכל ושתייה שנשפכו עליה בטעות, שתן של ילדים או בעלי חיים ועוד,

מומלץ לבצע את הניקיון בסמוך לזמן שבו נוצר הכתם משום שאז הרבה יותר קל להסיר את כולו במהירות.

ניקוי ספות בד אורך בין שעה למספר שעות בהתאם לגודל הספה, לסוג הבד, לכמות הלכלוך שעליה וכדומה.

כדי לשמור על מראה ואיכות ספות אצלכם, מומלץ לבצע ניקוי ספות בבית שלכם על ידי איש מקצוע בתחום לפחות אחת לכמה חודשים וכאשר אתם מנקים את הספות לבד מומלץ לנקות רק עם שואב אבק ולא עם חומרי ניקוי אחרים משום שאלו עלולים להרוס את הספה. 

 

ניקוי ספות בד בבית

בהזמנת ניקוי ספות בד בבית שלכם, איש המקצוע יגיע עד אליכם ויבצע את הניקיון בעזרת מכשיר מתאים וחומרי ניקוי מיוחדים שהוא יביא איתו.

המחיר של ניקוי ספות בבית ומחיר ניקוי מזרונים ישתנה והצעת המחיר תינתן בדרך כלל לפי סוג הבד של הספה, למספר המושבים שלה או לפי מדידת הגודל שלה

ויכולים להיות פרמטרים נוספים שידרשו מכם על מנת לתת לכם הצעת מחיר מדויקת, אל באופן כללי ניקיון ספות יתחיל מסכום של כ150 ₪ ויעלה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

מיד בסיום ניקוי ספות שלכם תוכלו לראות את התוצאה של הניקיון על הספות שלכם ובאחריות, התוצאה לא תאכזב אתכם.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: