ניקיון 365

ניקוי שטיחים לעסקים

ניקוי שטיחים לעסקים

בהרבה מאוד בתי עסק ניתן לראות שטיחים ובעיקר שטיחים מקיר לקיר שנותנים הרגשה של בית ביחד עם יופי ומראה יוקרתי.

ניקוי שטיחים לעסקים הוא חשוב פי כמה מניקוי שטיחים בבית משום שכאשר שטיח לא נקי או שהוא צבר הרבה אבק ניתן לראות ולהרגיש זאת והדבר יכול להשפיע בצורה לא טובה על הלקוחות והעובדים במשרד.

לא מומלץ לבצע ניקוי שטיחים על ידי מי שאינו מיומן לכך משום שלא מעט חומרים ושיטות ניקיון שונות עלולות להרוס את השטיחים או להזיק להם בצורה משמעותית והדבר היחיד שמומלץ לבצע זה שאיבה של האבק מהשטיחים על ידי שואב אבק אחת לכמה ימים. מעבר לכך כדאי להזמין איש מקצוע לניקוי שטיחים לעסקים שינקה את השטיחים בצורה מקצועית וישיב להם את המראה היפה שלהם.

 

ניקוי שטיחים לעסקים באופן מקצועי

בחלק מהמצבים, ניקוי שטיחים באופן מקצועי יכול להתבצע בבית העסק שלכם, בוודאי אם מדובר בשטיחים לקיר לקיר שאז זו חובה לבצע את הניקיון שם. אבל יש מצבים שבעל המקצוע ימליץ לקחת את השטיחים למפעל מתאים לכך ולבצע שם את הניקיון שלהם ולאחר מכן הוא יחזיר לכם את השטיחים לבית העסק כמו חדשים.

התדירות שבה מומלץ לבצע ניקוי שטיחים וניקוי מזרונים בעזרת איש מקצוע משתנה בין עסק לעסק בהתאם לצורך ולסוג השימוש שנעשה בשטיחים בבית העסק, 

ובכל מקרה לצורך שמירה על ניקיון בית העסק שלכם, חשוב ומומלץ להקפיד על ניקוי שטיחים לעסקים לעיתים קרובות בטרם ידבק בהם הרבה אבק ולכלוכים, ובפרט אם יש לקוחות שמגיעים אליכם לבית העסק. 

  

עלות ניקוי שטיחים לעסקים

עלות ניקוי שטיחים משתנה בעיקר לפי סוג השטיחים אותם צריך לנקות ולפי הגודל של השטיחים.

בנוסף, כמות גדולה של שטיחים תוכל להוריד לכם את המחיר היחסי למ"ר.

יכולה להיות תוספת מחיר להובלה הלוך ושוב של השטיחים במידה וצריך לקחת אותם מבית העסק לניקוי.

בכל מקרה מומלץ לפרט את כל מה שאפשר על השטיחים אצלכם בבית העסק על מנת שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת לניקוי השטיחים שלכם.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: