ניקיון 365

ניקוי שטיחים מקצועי

ניקוי שטיחים מקצועי

ניקוי שטיחים

השטיחים ברחבי הבית או בבית העסק שלכם יוצרים מראה יפה ויוקרתי שבו בזמן משדר גם משהו חם, עוטף וביתי, בין אם מדובר בשטיחים על הריצפה או בשטיחים מקיר לקיר. 

מאחר והשטיחים נשארים כל הזמן באותו המקום, בחללים סגורים הם יכולים לאסוף הרבה מאוד לכלוך ואבק שאינם בריאים וגם ממעיטים מיופיו של השטיח ולכן יש צורך לנקות את השטיח לעיתים קרובות.

מומלץ וכדאי לשאוב את האבק על ידי שואב אבק לפחות פעם בשבוע אבל מעבר לכך רצוי להזמין איש מקצוע שיבצע ניקוי שטיחים מקצועי שישמור על איכות השטיחים ועל המראה שלהם. 

 

ניקוי שטיחים מקצועי

לצורך ניקוי שטיחים מקצועי קודם כל תיעשה בדיקה לגבי סוג השטיח, הוותק של השטיח, האיכות של הבד שלו ועוד, לאחר מכן בעל המקצוע יוכל לומר לכם איך הניקוי יתבצע בהתאם לזה ואם הדבר המקצועי ביותר יהיה לבצע את הניקוי אצלכם בבית או שעדיף לקחת את השטיח למפעל מתאים בו ינקו את השטיח והוא יחזור אליכם נקי ושמור.

ניקוי שטיחים מקצועי  או ניקוי ריפודים אומנם יעלה יותר מניקוי שאתם תבצעו בבית שלכם אבל אין מה להשוות בין התוצאות של שני הדברים.

בניקוי ביתי על ידי חומרים המוצעים למכירה באופן עצמאי השטיח עלול להינזק מניקוי לא מקצועי או לא מתאים וגם אם הוא לא ייהרס הניקוי לא יהיה באותו מראה ואיכות כמו שיתבצע בהזמנת ניקוי שטיחים מקצועי.

 

סוגי שטיחים בהם ניתן לבצע ניקוי שטיחים מקצועי

באופן כללי ניקוי שטיחים ניתן לבצע בכל סוגי השטיחים הקיימים תוך התאמת החומרים והמכשירים לסוג השטיח שלכם.

חשוב לפרט לבעל המקצוע את כל מה שאתם יודעים על סוג השטיח ובפרט אם מדובר בשטיח יוקרתי או בשטיח שנעשה בעבודה יד שהעבודה מול צריכה להיות עדינה במיוחד.

אם יש סוג מסוים של שטיח שלא מומלץ לנקות אותו או שהוא ישן מידי ולא בטוח שישרוד את הניקיון בצורה טובה בעל המקצוע יאמר לכם את זה מראש והניקיון יהיה בסופו של דבר נתון להחלטה שלכם. 

מחירים מפתיעים - צרו קשר: