ניקיון 365

ניקוי שטיחים פרסיים

ניקוי שטיחים פרסיים

שטיח פרסי הוא שטיח מיוחד מאוד, שנותן טון עיצובי לכל החלל ומעניק לו גוון עשיר ויוקרתי, השטיחים הפרסיים ידועים בכל העולם קודם כל בשל האיכות שלהם

וגם בסוג העיצוב ושילובי הצבעים. מי שאוהב שטיח פרסי ממש מחובר אליו ולא יכול לראות את הבית שלו ללא השטיח.

כל שטיח הוא מקור לצבירה של אבק וכתמים ויש כאלו שמנקים את הכתמים מהשטיחים באמצעות חומרי ניקוי שרוכשים בחנויות,

ניקוי שטיחים מסוגים שונים

אבל ניקוי שטיחים פרסיים לא מתבצע לבד בבית אלא רק בעזרה של איש מקצוע מיומן,

שכן מדובר על שטיח יקר ועדין שיש לדעת איך לעבוד בניקוי שלו כדי לא להרוס אותו חס וחלילה או לפגום בצבע או בעיצוב המיוחד שלו.

הדרך הטובה ביותר לניקוי שטיחים פרסיים היא הזמנת איש מקצוע לניקוי אצלכם בבית.

ישנה אפשרות לניקוי השטיח או ניקוי מזרונים על ידי ניקוי בשיטה הרטובה, שהיא שיטה שדורשת מספר של שלבים והיא ארוכה יותר, כמו כן נדרש זמן ייבוש ארוך לשטיח.

אפשרות נוספת היא ניקוי בשיטת ניקוי יבש, המתבצע על ידי שאיבה מאסיבית ואז הזרקה של חומר המותאם לסוג השטיח והכתמים או סוג הלכלוך שהצטבר על השטיח.

לאחר השימוש בחומרים והמתנה, איש המקצוע משתמש בשואב מיוחד על מנת לשאוב את כל חלקיקי הלכלוך ומשאיר אותו יבש כמעט לגמרי אבל נדרש ייבוש סופי של כיממה לאחר חזרה לשימוש מלא של השטיח.

הזמנת ניקיון מקצועי בקלות

אנחנו ממליצים לחזור על ניקוי שטיחים פרסיים בהזמנת איש מקצוע אחת לחצי שנה כדי לשמור על השטיח שלכם לאורך זמן נקי, נטול חיידקים ובקטריות ולשמור על הצבעים שלו חיוניים ובוהקים.

לצורך התחזוקה של השטיח שלכם אנחנו ממליצים שלא לחשוף את השטיח לשמש ישירה,

כדי לא לגרום לדהיה של הצבע ולא להניח עליו רהיטים כבדים כדי לא ליצור שקעים שבלתי ניתן לתקן אותם לאחר זמן רב של שימוש.

במרחק שיחת טלפון תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור הגעה של איש מקצוע לביצוע העבודה בבית שלכם, כמובן שהצעת המחיר תלויה בגודל של השטיח ובסוג הניקוי שתבחרו רטוב או יבש.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: