ניקיון 365

ניקוי שטיחים המלצות

ניקוי שטיחים המלצות

ניקוי שטיחים

ניקוי השטיחים הקיימים בבית הוא חובה ראשית משום שמצטבר בתוך השטיח הרבה מאוד אבק ולכלוכים שלא ניתן למנוע את קיומם,

דברים אלו כשהם נערים לאורך זמן עלולים לגרום לחיידקים או אלרגיות שונות שיכולות לגרום לנזקים בריאותיים למי שנמצא בסביבתם ולכן חשוב מאוד לבצע ולשמור על ניקיון של השטיחים בבית, 

אבל לא את כל ביצוע הניקיון מומלץ לבצע לבד, משום שיש חומרים ומכשירים שצריך לדעת להשתמש בהם נכון על מנת שלא להרוס את השטיחים ולצורך כך עדיף להזמין איש מקצוע מתאים.

     

ניקוי שטיחים- המלצות 

כאשר רוצים לדעת איך כדאי לבצע נכון ניקוי שטיחים, המלצות כלליות יוכלו לעזור לכם ולעשות לכם מעט סדר בנושא.

באופן שוטף ביום- יום בביצוע ניקוי שטיחים, המלצות בעלי המקצוע הן להשתמש בשואב אבק לעיתים קרובות על מנת לשאוב את האבק והלכלוך שמצטבר בתוך השטיחים, מעבר לזה לא מומלץ לנסות לנקות את השטיח לבד.

בנוסף, כדאי לאוורר את החדרים בהם יש שטיחים ובפרט במקומות בהם יש שטיחים מקיר לקיר, על מנת שלא תיווצר לחות בחדר שעלולה להרוס את השטיחים.

במקרה שנוצר כתם על השטיח חשוב מאוד שלא לנסות לשפשף בעזרת חומרי ניקוי שונים משום שזה יכול להרוס את השטיח, ורצוי להזמין איש מקצוע בהקדם על מנת שהוא יוכל לנקות את הכתם ולהצליח להסיר אותו בקלות.

 

ניקוי שטיחים- המלצות לניקוי מקצועי

ככלל, בניקוי שטיחים המלצות המומחים בתחום הוא להבים בעל מקצוע אחת לכמה חודשים על מנת שיבצע ניקיון יסודי ומעמיק לשטחים שנמצאים בבית או במשרד שלכם.

בעל המקצוע יוכל להתאים את החומרים והמכשירים הטובים ביותר שיש עבור סוג השטיחים שיש לכם ולגרום להם להיראות כחדשים.

ניקוי השטיחים או ניקוי מיטות על ידי בעל המקצוע יכול להיעשות אצלכם בבית או במקרה הצורך השטיח יילקח למפעל שיוכלו לנקות אותו שם בצורה טובה יותר ולאחר מכן יחזירו את השטיח אליכם חזרה לבית.

אם אתם רוצים שהשטיחים יישמרו אצלכם לאורך זמן כדאי להקפיד ולשמוע להמלצות של בעלי הניסיון בתחום זה ובתחום ניקוי כתמים ממזרון.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: