ניקיון 365

ניקוי שטיח מקיר לקיר

ניקוי שטיח מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הם פתרון מצויין עבור חיפוי שטח גדול של רצפה, בידוד לקור חום או רעש, תוספת של אסתטיקה וצבע לעיצוב והענקת חמימות לחלל גדול.

ניתן למצוא שטיחים מקיר לקיר בבתים פרטיים, בחללים ציבוריים כמו מוזיאונים, בבתי מלון או בבתי עסק

והסגנונות משתנים ממקום אחד לאחר וכיום ניתן למצוא גם שטיחים מקיר לקיר בצבעים ועיצובים שונים ומגוונים ולא בצבע אפור, שחור או כחול כמו שהתרגלנו לראות בעבר.

ביצוע ניקיון ותחזוקה

נקיון ותחזוקה של שטיחים מקיר לקיר הוא נושא כאוב, שכן משום שהשטיח מכסה חלק נרחב מן הסתם יש עליו תנועה רבה, הגורמת להצטברות של חול, לכלוך ואבק.

ניתן לבצע שאיבה על בסיס שבועי, אבל לרוב שימוש בשואב ביתי לא מצליח לנקות את השטיח, שלא נדבר על כתמים של אוכל ושתייה.

ניקוי שטיח מקיר לקיר שונה מאשר ניקוי שטיח רגיל, מכיוון שלא ניתן לקחת אותו לניקוי במפעל או להזיז אותו ויש לבצע את הניקוי במקומו,

 

לרוב תוך כדי שאנשים ממשיכים לגור או לעבוד במקום.

אז כיצד מתבצע ניקוי שטיח מקיר לקיר?

לרוב ניקוי שטיחים מתבצע על ידי חברה מקצועית, שאנשיה מיומנים ומגיעים עם ציוד מתאים לעבודה זו, עם חומרי ניקוי איכותיים ומאושרים לעבודה בחללים סגורים.

תחילת תהליך הניקוי נעשה על ידי שאיבת השטיח, לאחר מכן על ידי מכונה שעובדת בפעולה של שטיפה ושאיבה, בו מוזרקים חומרי ניקוי לשטיח,

לרוב המתנה של כשעה על מנת לתת לחומר לפעול ולאחר מכן שטיפה על ידי זרם מים בכדי לתת לכל הלכלוך והאבק לצוף

ובסיום פעולה שאיבה עד לכדי רמה של ייבוש השטיח כמעט לגמרי.

כמובן שההמלצה היא לתת לשטיח עד 12 שעות ייבוש לחלוטין לפני שחוזרים לדרוך עליו.

ישנן שיטות שונות כמו האבקה, שיטת אדים ושיטת קרצוף יבש ולשם כך אנחנו ממליצים ליצור איתנו קשר ואנחנו נדע להתאים את השיטה המדויקת עבורכם.

נשמח לתת לכם פתרון לניקוי שטיח מקיר לקיר או ניקוי ריפודים אצלכם בבית או בבית העסק, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בשיחה טלפונית או בהודעה.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: