ניקיון 365

ניקוי סלון בד

ניקוי סלון בד

ניקוי סלון בד באופן עצמאי

ניתן לבצע ניקוי סלון בד באופן עצמאי מידי כמה ימים על מנת לשמר את ניקיון הספות אבל מומלץ אחת לכמה זמן להזמין איש מקצוע בתחום מומחה לניקוי ספות בד שיבצע ניקוי יסודי יותר בספות הבד שלכם.

כאשר מבצעים ניקוי ספות בד לבד מומלץ לעשות זאת באמצעות שואב אבק שישאב לתוכו את הלכלוכים והאבק שהצטבר על גבי הספות.

לא מומלץ להשתמש בחומרים שונים לניקוי הספות אם אינכם יודעים בוודאות שסוג החומר מתאים לניקוי ספות בד התואם לסוג הבד של הספות שלכם, משום ששימוש בחומרים לא נכונים יכול להרוס את הספה.  

 

ניקוי סלון בד באופן מקצועי

ניקוי סלון בד ומחיר ניקוי מזרונים שיעשה באופן מקצועי יוכל לנקות לכם את הספות בצורה הטובה ביותר, תוך שימת לב גם לכתמים הזעירים ביותר ולרוב בתום הניקיון הספות יוכלו להיראות ממש כחדשות.

כדאי לפרט לבעל המקצוע בטרם הגעתו אליכם את סוג הבד של הספה ומאפיינים נוספים חשובים לגבי הספה על מנת שהוא יוכל להביא איתו את המכשור והחומרים מתאימים ביותר.

ביצוע ניקוי סלון באופן מקצועי יכול לקחת בין שעה למספר שעות בהתאם לצורך ולכמות הספות שנידרש לנקות.

ביצוע ניקוי ספות מבד יכול להתבצע על ספות בגדלים שונים, בצבעים שונים ועם סוגי בד מגוונים. 

 

עלות ניקוי סלון מבד

עלות ניקוי סלון משתנה סביב כמה  גורמים שמשפיעים על המחיר כמו סוג הבד של הספות, כמות הספות שזקוקות לניקוי, גדול הספות וכדומה.

באופן כללי עלות ניקוי ספות מבד יחל בכ150 ₪ והמחיר יעלה בהתאם לצורך הניקיון.

מאחר ובעל המקצוע מגיע אליכם עד הבית לבצע ניקוי סלון יכול להיות שיהיה מחיר מינימום שתחתיו בעל המקצוע לא ירצה לקבל את העבודה שאתם מציעים.

חשוב שתזכרו שבכל מקרה העלות של ניקוי סלון תהיה זניחה לעומת האפשרות של רכישת סלון חדש, ולכן כדאי מאוד לפנות לבעל מקצוע ולבקש הצעת מחיר לניקוי סלון ולראות שזה אכן משתלם לכם מבחינה כלכלית.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: