ניקיון 365

ניקוי ספת עור בהירה

ניקוי ספת עור בהירה

הרבה אנשים אוהבים לרכוש ספת עור בהירה משום שהצבעים הבהירים בספות עור מבליטים יותר את היופי והיוקרה של הספות ומוסיפים מאוד. 

אבל בקניית ספת עור בהירה כדאי לזכור שתצטרכו לבצע ניקיון לריפודים לעיתים קרובות מאוד מאחר וכל לכלוך קטן בולט מאוד בגלל צבעה הבהיר.

חשוב לדעת שספה עוד בהירה שמתוחזקת בצורה טובה יכולה להחזיק מעמד להרבה מאוד שנים ולשמור על מראה יפה ויוקרתי.

  

ניקוי ספת עור בהירה

בשל מחירם הגבוה של ספות עור לא מומלץ לבצע ניקוי ספת עור בהירה לבד, ללא עזרת איש מקצוע שמבין בכך ובפרט כאשר מדובר בספה שצבעה בהיר.

לעיתים כאשר מנסים לבצע ניקוי לכתם בספת עור בהירה ולא נעשה שימוש בחומרים ובמכשירים המתאימים לכך, הכתם יכול לבלוט הרבה יותר ולא להיעלם.

ניקוי ספת עור בהירה שנעשה בצורה נכונה ומקצועית יכול להביא לתוצאות מדהימות וגם במקרה של כתמים קשים הספה בדרך כלל תוכל לחזור למראה המקורי שלה.

חשוב שבעל המקצוע יבצע ניקוי לספה תוך שימת לב לסוג העור ממנו עשויה הספה ואופן הטיפול הנכון בספה מסוג זה. 

זמן ניקוי ספת עור משתנה בין ספת לספה אבל בדרך כלל הניקוי כולו יסתיים לאחר שעות בודדות.

 

עלות ניקוי ספת עור בהירה

העלות של ניקוי ספת עור משתנה בעיקר לפי הגודל של הספה ולפי סוג העור ממנו נוצרה הספה, אך יכולים להיות גורמים נוספים שיישנו את מחיר הניקיון.

ככל שיהיו לכם יותר ספות לניקוי ויהיו יותר מושבים שבעל המקצוע יצטרך לנקות, בדרך כלל המחיר ירד באופן יחסי לכל מושב.

לרוב מחיר ניקוי ספת עור יהיה בין 120 ל150 ₪ למושב, וכדאי לדעת שבדרך כלל יהיה סכום מינימלי, התחלתי שתדרשו לשלם עבור הזמנה של איש מקצוע אליכם לבית. 

לא מומלץ לחסוך כסף על הניקוי ולנסות לנקות בעצמכם בעזרת אביזרים שונים משום שהרבה פעמים ניקיון שלא נעשה כראוי יכול לפגוע באיכות הספה ולעיתים להרוס אותה לחלוטין וככה תפסידו בסופו של דבר הרבה יותר כסף.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: