ניקיון 365

ניקוי ספות עור הפוך

ניקוי ספות עור הפוך

ספות עור הפוך

ספות עור הפוך הן ספות שמיוצרות מסוגי עור שונו, הפוכים שנותנים את האיכות הגבוהה של העור יחד עם מראה מודרני, קטיפתי, חדשני ונעים יותר למגע.

מלבד בייצור ספות משתמשים בטכניקה של עור הפוך גם במוצרים אחרים כמו תיקים יקרים או נעליים וכדומה.

חשוב להבין שספות עור הפוך הן יקרות ועדינות מאוד ולכן רצוי לשמור עליהן מאוד.

 

ניקוי ספות עור הפוך

ניקוי ספות עור הפוך חייב להיעשות על ידי איש מקצוע בתחום ועם חומרים מיוחדים המיועדים לספות אלו, ניקוי ספות עור הפוך שיעשה לבד עם חומרים רגלים לא ינקה את הספות ואף יכול להרוס אותן.

כדאי להזמין איש מקצוע לניקוי ספות עור אחת לתקופה של כמה חודשים ולא רק במקרה של כתם או לכלכוך שנוצר על הספות וזאת על מנת לשמור על הספות בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, שכן הספות נמצאות לרוב במרכז הבית והן חשופות להרבה מאוד לכלוך, אבק וכדומה שעלולים לפגוע במראה ואיכות שלהם עם הזמן. 

עם זאת כמובן שברגע שנוצר כתם או לכלוך על הספה מומלץ להזמין בהקדם האפשרי איש מקצוע כדי שהכתם יתנקה לחלוטין וחשוב שלא לנסות לנקות אותו לבד- דבר שיכול להזיק יותר מאשר להועיל.

 ניקוי ספות עור הפוך או ניקוי כורסאות יתבצע בבית הלקוח.

 

עלות ניקוי ספות עור הפוך

עלות ניקוי ספות עור הוא לא זול אבל באופן כללי עלות של ספות עור היא לא זולה וצריך לקחת בחשבון את תוספת עלות הניקיון שלהן מראש.

העלות משתנה בעיקר לפי הגודל של הספה או הספות שדורשות ניקיון, ויכולות להיות תוספות כספיות בהתאם לצרכים ספציפיים הנדרשים בספה שלכם.

לרוב עלות ביקור מינימלית לניקוי של ספות עור תחל מכ250 ₪ ויכולה להגיע לסכומים גבוהים יותר בהתאם לצורך.

בהזמנת ניקוי ספות עור חשובה במיוחד המקצועיות והאמינות של בעל המקצוע שיגיע אליכם לבצע את הניקוי בשל העדינות הרבה של הספות מהסוג הזה ובשל הדיוק הרב שנדרש מבעל המקצוע בעת ביצוע הניקיון.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: