ניקיון 365

ניקוי ריפוד ספה

ניקוי ריפוד ספה

לריפוד הספות שלנו יש נטייה לצבור לאורך הזמן אבק ולכלוך.

הסלון הוא מרכז הבית שלנו, לכן בני המשפחה נמצאים שם זמן רב ומבלים על הספות במהלך מנוחה, צפיה בטלוויזיה או קריאת ספר, זהו המקום שאנחנו מאחרים ומגיעים לנוח בו אחרי יום ארוך.

סוגי הכתמים שאפשר למצוא בספה שלכם

  • אוכל ושתיה – נכון, כולנו הבטחנו לעצמנו לא לאכול בסלון, אבל עם הזמן זה תמיד קורה, זהו סוג הכתמים הנפוץ ביותר בישראל, שכן כולם אוכלים או מנשנשים על הספה ותמיד נשארת עדות על הספה. לצערנו ניקוי עם מגבון לא תמיד עובד ויש צורך בניקוי מאסיבי יותר
  • ילדים – ילדים זו שמחה, אבל גם המון בלגן ולכלוך. כפות ידיים קטנות מגיעות לכל מקום, במיוחד אחרי שאוכלים עוגייה או מאפה, שומן של צ'יפס או קטשופ, שלא נדבר בכלל על צבעים או סליים. סוג זה של לכלוך אפשרי להוריד לחלוטין אבל רק עם עזרה מקצועית.
  • הפרשות גוף – זיעה, קיא, שתן של ילדים או בעלי חיים, מדובר על לכלוך לא סימפטי, אבל בעזרת ניקוי ריפודים מקצועי אפשר להסיר את העדויות לחלוטין

השיטה המקצועית לניקוי ריפוד ספה

  • השלב הראשון – שימוש בשיטה מיוחדת להחדרת מים וחומר ניקוי מקציף לספה, כדי לבצע ניקוי ריפוד ספה על ידי העלאת החלקיקים הקטנים של הלכלוך אל פני השטח של הספה. מדובר על חומרים מיוחדים, שמשתנים מסוג בד אחד לאחר ובעל מקצוע מיומן יודע לזהות באיזה בד מדובר ואיזה חומר נדרש לביצוע העבודה.
  • השלב השני – שאיבת החומר והמים מהספה, יחד עם כל הלכלוך והאבק עד למצב שהספה נראית נקייה ומבריקה
  • השלב השלישי – ייבוש הספה באמצעות מכשיר מיוחד, כך שניתן לחזור להשתמש בה תוך שעות ספורות ואין צורך לחכות שבוע שלם כדי להנות מהספה המבריקה שלכם.

הדרך היעילה ביותר לניקוי ריפוד ספה או ניקוי כורסאות הוא ע"י הזמנת שירות מקצועי שמגיע עד אליכם הביתה,

מה שמבטיח לכם שהניקוי יותאם לסוג הריפוד המיוחד של הספה שלכם ויחזיר לכם את הספה למצב המקורי שלה – רעננה, נקייה, ריחנית ויפה וכל מה שיישאר הוא לחזור להתפנק עליה.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: