ניקיון 365

ניקוי ספות עור בבית

ניקוי ספות עור בבית

תחזוקה וניקיון ספות עור 

ספות עור הן עדינות יחסית וצריך לשים לב למספר דברים חשובים כאשר קונים ספות עור לבית. ראשית כל אסור לשים את הספות במקום שיש בו שמש חזקה, משום שהשמש עלולה להרוס את הספות.

בנוסף חשוב לשמור על ניקוי ספות עור בבית אבל יש המון חומרים שעלולים להזיק לספות עור והדברים משתנים בהתאם לסוג העור של הספות ולכן רצוי להזמין איש מקצוע אחת לכמה חודשים שמבין היטב בניקוי ספות עור ויוכל לבצע את הניקיון של הספות מבלי להזיק או להרוס אותן.

 

ניקוי ספות עור בבית

הזמן שאורך ניקוי ספות עור בבית על ידי איש מקצוע מתאים משתנה בהתאם לגודל הספה וכמות הלכלוך העיקש שיש צורך להסיר אבל לרוב ניקוי ספות בבית אורך שעה עד מספר שעות בודדות.

התשלום עבור ניקוי ספות עור בבית משתנה בהתאם למספר פרמטרים כמו כמות הספות שיש לנקות, גודלם וסוג העור מהם עשויות הספות.

ניקוי ספות עור בבית מתבצע בעזרת מכשירים וחומרים ניקוי מתאימים שאיש המקצוע מביא איתו אליכם לבית, ניתן לנקות את כל סוגי הספות

ואם יש כתם מסוים שהסיכוי שהוא ירד נמוך בעל המקצוע יאמר לכם זאת עוד בשלב ההזמנה של הניקוי על מנת שתוכלו להחליט האם אתם מעוניינים לנסות לנקות אותו בכל זאת או שאתם מעדיפים להזמין שירות ניקוי מזרון משתן.

 

תיקון ספות דמוי עור בבית הלקוח

ספות דמוי עור הן יותר זולות מספות מעור אבל עדין מחיר ניקוי מזרונים גם הוא גבוה יחסית. 

כאשר ספת דמוי עור נקרעת או נהרסת ניתן לבצע תיקון ספות דמוי עור בבית הלקוח ולגרום לספה להיות טובה ויפה כקודם.

ביצוע של תיקון ספות דמוי עור בבית הלקוח צריך להיעשות בצורה נכונה על מנת שלא לפגום באיכות הספות ולהגיע לכך שהתיקון לא יראה ולא יבלוט.

כאשר מזמינים תיקון ספות דמוי עור בבית הלקוח יש צורך לפרט מראש את התיקון הנצרך ואת כמות הספות שדורשות תיקון על מנת לקבל הצעת מחיר הוגנת ומדויקת.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: