ניקיון 365

ניקוי ספות בד מחיר

ניקוי ספות בד מחיר

ניקוי ספות בד צריך להיעשות בצורה מדויקת לפי סוג הבד של הספה על מנת שיהיה אפשר לנקות אותה היטב מבלי להזיק לה.

מוטב להזמין בעל מקצוע שמבין בסוגי ספות הבד שיש ויוכל לבצע את הניקיון בקלות ובלי שהספה תיפגע בזמן הניקיון.

ניקוי ספות בד יתבצע במקום של הספה ובעל המקצוע יביא איתו את החומרים והמכשירים המתאימים לניקיון.

ניתן להסיר כמעט כל כתם מעל ספות בד כמו כתמים שנוצרים באמצעות אוכל או שתיה שנשפכו על גבי הספות, כתמים של שתן או לכלוך מבעלי חיים בבית ועוד מגוון כתמים שיכולים להיווצר על הספות.

מומלץ להזמין איש מקצוע בתדירות קבועה של אחת לכמה חודשים אבל במקרה שנוצר כתם כדאי להזמין איש מקצוע באופן מידי משון שככל שהכתם טרי קל הרבה יותר להסירו.

 

ניקוי ספות בד- מחיר

כאשר מבצעים הזמנה לניקוי ספות בד, מחיר הניקוי משתנה בהתאם לסוג הבד של הספות, לגודל הספות ועוד מספרים דברים שיכולים להשפיע על המחיר.

מחיר ניקוי ספות בד או מחיר ניקוי מזרונים יחל בדרך כלל מ150 ₪ לניקיון של כורסא, אבל יכול להיות שיהיה סכום מינימום גבוה יותר לצורך הזמנה של בעל מקצוע אליכם לבית.

הדבר המומלץ הוא לשלוח פירוט של הספות הדורשות ניקוי לצורך קבלת הצעת מחיר לניקוי ספות בד, מחיר הניקוי יהיה כולל הכל- את הגעת איש המקצוע אליכם, החומרים והמכשירים הנדרשים, זמן העבודה וכדומה.

את איכות הניקיון והצלחתו תוכלו לראות מיד בסיום העבודה של בעל המקצוע.

 

דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בניקוי ספות

כאשר אתם צריכים לבצע ניקוי ספות בד, מחיר הניקיון הוא אומנם דבר חשוב אבל לא כדאי לשים את עניין העלויות במרכז, משום שחוץ מהמחיר חשוב לוודא שבעל המקצוע משתמש בחומרים איכותיים הטובים לשימוש ואינם מסוכנים, 

בנוסף חשוב בעל מקצוע אמין שניתן לסמוך עליו שהניקיון יהיה יסודי מבפנים ולא רק 'מעל' הספות כדי שהן יראו נקיות מלמעלה.

וכמובן שחשובה הזמינות של בעל המקצוע ובפרט כאשר מדובר בכתם חדש שנוצר על גבי הספות וכדאי שבעל המקצוע יגיע בהקדם על מנת שיהיה ניתן להסיר את הכתם בקלות.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: