ניקיון 365

שטיפת ריפודי רכב

שטיפת ריפודי רכב

הריפוד של הרכב שלכם הוא זה שעובד וסופג את רוב השימוש שלכם ברכב אחרי הגלגלים.

בעוד שאת הגלגלים אתם מקפידים למלא אויר ולהחליף אחת לכמה זמן, ניקוי הריפודים היא פעולה שלרוב אף אחד לא חושב לעצמו לבצע. 

אז איך שומרים על תחזוקת הריפוד של הרכב?

  • מקפידים לשאוב אבק – עדיף אחת לשבוע ואם יש אפשרות אז יותר. מספיקה טפיחה קטנה על המושבים ואתם תוכלו לראות כבר כמה אבק המושבים שלכם צוברים, וזה רק על פני השטח. לאבק יש נטייה להצטבר בעומק הריפוד, שם מתפתחת קרדית האבק שלרוב היא הגורם מספר אחת לריח רע ברכב. שאיבה תכופה ויסודית עוזרת למנוע את התופעה הזו מעבר להקפדה על הסעיף הבא.
  • מקפידים על אי אכילה ברכב – נכון, זה משהו שכולנו הבטחנו לעצמנו איך שקנינו את הרכב וראינו את פנים הרכב מבריק ונוצץ וחדש, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד ואנחנו מבלים המון שעות ברכב, מן הסתם גם אוכלים כריך או בורקס בין לבין, שותים קפה ואם יש ילדים אז החטיפים והפירורים והשומן חוגגים מאחורה וכולם מכירים את התופעה, של שאריות אוכל על בסיס יומיומי ברכב.
  • הקפדה על נקיון חודשי במכון שטיפת רכב – זה משהו שקל מאוד לשכוח, אבל כדאי לשים תזכורת ביומן ופשוט למצוא מקום מקצועי שעושה לא רק שטיפה חיצונית, אלא גם ניקוי פנימי. שטיפת ריפודי רכב נעשית עם ציוד מקצועי, שמזרים אוויר ומעט מים בלחץ גבוה ולאחר מכן משתמשים בשואב מיוחד כדי לשאוב את המים יחד עם כל הלכלוך והחיידקים שמצטברים עמוק בתוך הריפוד.

תוצאות ניקוי ברמה גבוהה

אחרי תהליך של שטיפת ריפודי רכב, תוכלו לראות באופן מיידי את המושבים שלכם נקיים יותר, מריחים טוב יותר ונטולי חיידקים ובקטריות.

אנחנו נשמח להציע לכם שרות של שטיפת ריפודי רכב או ניקוי מזרונים בעלות משתלמת ולתת לכם שירות מעולה,

כך שתוכלו לחזור להכנס לרכב שלכם בהרגשה נינוחה ונעימה, בנסיעה כייפית כשריפודי הרכב שלכם נקיים וריחניים ולא תצטרכו לראות יותר את הכתמים המתסכלים ולהרגיש אי נעימות בכל כניסה לרכב.

מוזמנים לפנות אלינו ונחזור אליכם בהקדם.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: