ניקיון 365

חידוש ספות עור

חידוש ספות עור

הצורך בחידוש ספות עור

ספות עור הן לא זולות ולכן כאשר נוצר קרע או בלאי בצע העור וכדומה מומלץ יותר לבדוק אפשרות לביצוע חידוש ספור עור במקום לרכוש ספות עור חדשות שיעלו לא מעט כסף.

הצורך בחידוש ספות עור יכול להיות מבלאי טבעי בספות לאחר שנים רבות של שימוש בהן או צורך שנוצר בעקבות שימוש לא סביר או לא מתאים בספות כמו קרע שנוצר על ידי ילדים שחקו בספות ועוד.

חידוש ספות עור וניקוי ריפודים יכול להחזיר ולתת לספות מראה חדש ויפה והן יוכלו להישאר אצלכם עוד זמן רב.

 

שירותי חידוש ספות עור

השירותים הניתנים בחידוש ספות  וניקוי ספות הם מגוונים ונעשים בהתאם לצרכים של הספות שלכם. 

באופן כללי כאשר מבצעים חידוש ספות ניתן לתפור קרעים בספות, להחזיר אותן לצבען המקורי, לנפתח או למלא בהתאם לצורך את הכריות האחוריות וכריות המושבים בספות, לתקן סדקים שנוצרו בספות ועוד מגוון דברים בהתאם לצורך.

חשוב מאוד שחידוש ספות יעשה בצורה מקצועית ועם אחריות לתוצאה טובה כך שתוכלו בקלות יותר לסמוך על איש המקצוע שיתקן לכם את הספות כראוי.

שירותי חידוש ספות ניתנים בבית הלקוח ואיש מקצוע מתאים יגיע אליכם עד הבית לבצע זאת, במקרה הצורך יגיעו מספר אנשי מקצוע מתאמים.

תשוב לדעת שמיד לאחר סיום העבודה תוכלו לראות את התוצאות והשינוי הגדול של הספות.

 

עלות חידוש ספת עור

עלות חידוש ספת עור משתנה מאוד בין ספה לספה בהתאם למצב הנוכחי של הספה ולדברים שצריך לבצע על מנת להחזיר אותה למצב יפה, כמו חדש.

גם גודלה של הספה משפיע על המחיר הסופי של חידוש ספת עור.

המחיר הראשוני בדרך כלל לחידוש ספת עור יחל מכ180 ₪, תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם לפירוט ועדיף אפילו צילום של הספה בה אתם רוצים לבצע חידוש.

חשוב לזכור שלרוב עלות חידוש ספת עור יהיה זול הרבה יותר מקניית ספת עור חדשה ולכן כדאי לבדוק את האופציה הזאת מראש עם איש מקצוע מתאים.

מחירים מפתיעים - צרו קשר: