ניקיון משרד קטן

ניקיון משרד קטןלא רק משרדים גדולים צריכים להיראות תמיד מטופחים ומבריקים. גם משרדים בינוניים ואפילו קטנים צריכים לעשות כל שביכולתם בכדי לשמור על סטנדרטים גבוהים או לפחות סבירים פלוס – של ניקיון.

מכיוון שגם במשרד קטן יש להתרכז בעבודה השוטפת, נדירים הם המקרים שבהם ניקיון המשרד יבוצע על ידי אחד העובדים. בדרך כלל, מטעמי יעילות ופריון העבודה את עבודת הניקיון יבצע עובד ניקיון מקצועי ולעיתים חברת ניקיון קבועה.

על פי רוב, במשרדים קטנים אין הכרח שעובד ניקיון יבצע כמה סבבים של ניקיון במהלך יום עבודה שגרתי. עם זאת, במידה וצפויה פגישה מיוחדת, במידה וצפוי להגיע לקוח פוטנציאלי משמעותי וקפדן, כדאי לוודא שהמקום יסודר וינוקה במיוחד, גם אם אין זה יום הניקיון הקבוע והרגיל.

התמחות בניקוי משרדים

כאשר רוצים משרד נקי באמת, גם אם מדובר במשרד לא גדול ואפילו אם מדובר במשרד קטן מאוד, עדיף להיעזר באיש מקצוע המתמחה בניקיון משרדים. עדיף, כמובן, להתקשר עם חברת ניקיון מקצועית, שתמיד תספק את המענה, ללא תלות בעובד יחיד שעלול להיעדר בדיוק כשצריך לנקות את המשרד.

לצד חברות ניקיון שמתמחות בעבודות ניקיון בבתים פרטיים, יש חברות ניקיון שבהן מכירים בערך המקצועיות גם בתחום המשרדים. חברות כאלה תספקנה עבודה ראויה, מקצועית ואיכותית גם במשרדים קטנים, גם במשרדים בודדים הפועלים מתוך בנייני דירות וגם במשרדים שמצויים בתוך בניין משרדים או באזור מסחרי.

תדירות ניקיון המשרד

שאלה מרכזית שעולה בכל פעם שדנים בניקיון של משרדים ובפרט של אלה הקטנים היא מהי התדירות הרצויה לניקיון המשרד. התשובה לשאלה זו רחוקה מלהיות אחידה שכן יש הבדלים מהותיים שבין משרד אחד למשנהו. יש משרדים קטנים שבהם מצוי עובד אחד ואולי שניים.

יש משרדים שנחשבים לקטנים ובהם נמצאים גם שלושה עובדים או ארבעה ואף יותר. יש משרדים שבהם ניתן למצוא מדי יום קהל רחב למדי של לקוחות, האחד יוצא והשני נכנס. יש משרדים שבהם העבודה מתבצעת תוך שמירה על סדר ויש כאלה שפחות.

את תדירות הזמנת שירותי הניקיון למשרד הקטן יש להתאים לאופי העבודה ולעיתים גם לאופי השירות שניתן במשרד. משרד שנועד לשרת קהל של לקוחות נבחרים, לא יכול להרשות לעצמו פחות מאשר ניקיון יום יומי. במשרדים אחרים ניתן בהחלט להסתפק גם בתדירות ניקוי יותר נמוכה. יש גם משמעות לשאלה האם במשרד ישנם שטיחים מקיר לקיר, האם יש הרבה לכלוך ואבק כתוצאה מקרבה למפעלים או לכבישים ראשיים וכן הלאה.

מקצועיות, מהירות ויעילות

לא פשוט לבחור חברת ניקיון שתספק שירות מעולה לניקיון של משרד קטן. יש חברות שבהחלט נרתעות מעבודות כאלה, מתך מחשבה שזה פחות משתלם. עם זאת, יש בהחלט חברות שעוסקות בתחזוקה מבנים וניקיון, גם של משרדים קטנים וזאת – בקפדנות ובמקצועיות מושלמים.

לעומת משרד גדול, שבו מקובל מאוד להעסיק צוות גדול של עובדי ניקיון, במשרד קטן ניתן בהחלט להסתפק בעובד ניקיון אחד. עדיף שיהיה מדובר בעובד קבוע, שמכיר את צרכי המשרד, אך יש בעלי משרדים או מנהלים שעבורם הנושא נראה פחות מהותי. דבר שעליו אסור להתפשר הוא שאלת המקצועיות, המהירות והיעילות.

ישנם משרדים קטנים שבהם מעדיפים שעבודת הניקיון תתבצע אך ורק לאחר שעות הפעילות, בערב או בלילה. לעיתים, ההעדפה היא הפוכה, ואין רוצים שהניקיון יתבצע בשעה שהמשרד ריק מעובדים. אנו סבורים שעדיף שהניקיון יתבצע לאחר שעות העבודה, שכן כך קל יותר לבצע את השטיפה, את שאיבת האבק, את ניקוי השטיחים, החלונות וכל היתר ללא הפרעה לעבודה השוטפת.