טיפים לניקוי ספות מהמומחים של קלין פרו

אחד הפריטים היקרים בסלון הבית זו הספה. מצד אחד העלות שלה מאוד גבוהה והיא נחשבת לפריט עיקרי בסלון ומצד שני, משתמשים בה לאירוח או סתם ישיבה מול הטלוויזיה בערב בהנאה ולכן היא צוברת כתמים רבים מכל מיני סוגים, בניהם גם כתמי אוכל, שמן, מים, יין או מיצים. האם צבירת הכתמים מחייבת אתכם להחליף ספה? לפני שאתם מתחילים להוציא כסף וחושבים איך להיפטר מהספה, הנה כמה טיפים לניקוי ספות מטעם המומחים של חברת הניקוי קלין פרו.

טיפ מספר 1 –  להתאים את חומר הניקוי לסוג הכתם

אחד הטיפים הכי חשובים כאשר מנסים להסיר כתמים מספה, היא קודם להבין מהו הכתם שאיתו אתם מתמודדים וממה הוא מורכב. למה חשוב לדעת את המידע הזה? כל כתם מורכב ממספר חומרים היוצרים סוג של תרכובת שניתן להסיר אותה בעזרת חומרים שיש באפשרותם לפרק את התרכובת ולאפשר הסרה שלה. כך למשל, חברת ניקוי ספות מקצועית כמו קלין פרו, מתמודדים עם כתמי שתן באמצעות חומר אנזימנטי אשר מאפשר פירוק של אמוניה.

טיפ מספר 2 – תמיד לבדוק היטב ממה עשויה הספה ואיך נכון לנקות אותה

הדבר הבא שחשוב לבדוק הוא סוג הספה. כיום יש ספות מבד וספות מעור ולכל סוג בד וכל סוג עור יש את הדרך שהכי נכונה לניקוי עבורם. חשוב לדוגמא לדעת, כי יש סוגי עור המחייבים עבודה בניקוי יבש בלבד ובאופן נקודתי על הכתם. כמו כן, ישנן ספות העשויות מבד אשר בהן ניתן לבצע ניקוי באמצעות שיטות ניקוי רטובות. התאמת שיטת הניקוי לסוג הבד תאפשר לכם לשמור על הספה ולא ליצור נזקים בלתי הפיכים.

טיפ מספר 3 – לא להשתמש בניקוי הכולל המון מים

אם בחרתם לבצע ניקוי ספה בעצמכם, חשוב מאוד לא להשתמש בהמון מים. כמות מים גדולה שחודרת אל בד הספה לא תתייבש בקלות ללא עבודת מכונה מקצועית אשר יונקת את רוב המים שחדרו אליה ותייצר עובש פנימי שאינו בריא לכם וגם מותיר ריח רע בכל האזור. לכן, תמיד תעדיפו לבצע ניקוי עם פחות מים והתמקדו בשטח הפנים החיצוני של הספה ופחות בהחדרת חומרים נוזליים.                                                                                                                                                                                                                                                                                        

טיפ מספר 4 – לנסות להסיר כתם מיד עם הופעתו

נוצר לכם כתם בספה, אל תחכו שיתייבש, התחילו בהסרתו באופן מיידי. אם נשפך לכם נוזל, קחו מיד נייר סופג או מטלית ונסו לספוג כמה שיותר מהנוזל בטפיחות קלות. לאחר מכן, קחו בקערה מעט חומץ ומים עם טיפונת אבקת כביסה ובעדינות עברו על אזור הכתם. בסיום ספגו שוב היטב את הנוזלים שחדרו כדי למנוע מצבי עובש.

טיפ מספר 5 – לא הצלחתם, התקשרו למומחים בתחום לפני רכישה של ספה חדשה

אם לא הצלחתם להסיר את הכתמים בעצמכם, אין זה אומר שאתם חייבים כעת ללכת ולרכוש ספה חדשה. חשוב לדעת שניתן להזמין חברת ניקוי שתבצע עבורכם ניקוי מקצועי של הסרת כתמים. בקלין פרו, המומחים מגיעים עד אליכם הביתה עם מכונת ניקוי מקצועית המאפשרת החדרת חומרי ניקוי בעלי יכולת פירוק של מגוון סוגי כתמים. כמו כן, במקרים מסוימים כמו עובש המצריך חיטוי, יציעו לכם גם שירות ניקוי ספות בקיטור אשר משמיד היטב חיידקים.

פעולות הניקוי בחברת ניקוי מקצועית יותירו את הספה שלכם נקייה מכתמים וריחנית ואתם תוכלו לחסוך כסף רב על רכישת ספה חדשה. מומלץ לבצע ניקוי מקצועי כזה אחת לשנה וכך להנות מהספה לעוד מספר שנים טובות.