חברת אחזקה לבניין, איך בוחרים?

אחזקת הבניין מחייבת אתכם להיות תמיד בבקרה, ולכן הדיירים לא יצליחו לעשות זאת בעצמם. הפתרון האידיאלי מנקודת המבט שלכם יהיה להביא חברת אחזקה לבניין. מדובר על חברה מנוסה שתבצע את הפעולות השוטפות שאותן חובה לבצע. אך איך תבחרו חברת אחזקה מתאימה לבניין שלכם מבין עשרות רבות של חברות אחזקה קיימות? במאמר הבא נסביר לכם מה אתם צריכים לקחת בחשבון בעת בחירת חברת אחזקה לבניין. אחרי שתקראו את המאמר יהיה לכם הרבה יותר פשוט לעשות את הבחירה שתהיה הכי נכונה לכם. נזכיר כי חברות אחזקה שמתאימות לבניינים אחרים הן לא בהכרח חברות האחזקה שיתאימו לבניין שלכם.

 

חברת אחזקה עם ניסיון עשיר

על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם לחפש חברת אחזקה מנוסה. בחירת חברת אחזקה לבניין מחייבת אתכם לוודא כי לחברה יש את הידע הנדרש. כיצד החברה עצמה משיגה את הידע לשם ביצוע המשימות השוטפות? על ידי הניסיון. ככל שהחברה תהיה יותר מנוסה, כך היא תדע לבצע פעולות הכרחיות באופן שוטף. היא לא תחכה לשלבים מתקדמים יותר, כאשר המצב עשוי להיות מאוחר מידיי. אם לחברת אחזקה מסוימת אין ניסיון קחו בחשבון כי זה עלול לעלות לכם ביוקר. לא פעם תמצאו אתכם מצפים ממנה לעשות משהו מסוים, אך המציאות בפועל תהיה שונה בתכלית.

 

יותר מעשים ופחות דיבורים

חברות אחזקה לבניין יכולות להבטיח לכם הרים וגבעות, אך מה יקרה הלכה למעשה? אתם מבחינתכם אמורים לחפש חברת אחזקה שלא רק מבטיחה הבטחות, אלא גם מיישמת כל הבטחה. בעת בחירת חברת אחזקה לבניין יהיה עליכם לדרוש ממנה להראות לכם קבלות. אל תאמינו לכל אמירה שנזרקת אל חלל האוויר, כי לא פעם יהיה מדובר על אמירות חסרות ביסוס. ברגע שהחברה תראה לכם כי יש לה קבלות לכל ההבטחות, תוכלו גם לסמוך עליה. אך אתם מבחינתכם תמיד צריכים להיות חשדניים, כך לא תגיעו למצב שתפילו בפח. אם החברה לא מבטיחה הבטחות גרנדיוזיות, זה אוטומטית אמור להצטייר בעיניכם כדבר מעולה.

 

מגוון רחב של שירותים במקום אחד

לכל חברת אחזקה יש את השירותים השונים שאותם היא מספקת. רוצים לבחור חברת אחזקה? יהיה עליכם לבחון מקרוב אילו שירותים היא מספקת. ברגע שחברת האחזקה תספק שירותים רבים, לא תצטרכו לחפש חברות אחזקה נוספות. אם בחירת חברת אחזקה לבניין אחת היא מסובכת, אינכם רוצים להתחיל לחפש חברות רבות. לכן תנסו לחסוך לעצמכם את הצורך לחפש אחר יותר מחברה אחת לאחזקת הבניין. כיום ישנן חברות שונות שמספקות לכם מעטפת שלמה שתכסה אתכם מכף רגל ועד ראש. לא תצטרכו לפנות לחברות אחזקה נוספות על מנת שיעניקו לכם שירותים נוספים מלבד השירותים הקיימים.

 

העלות החודשית לאחזקת הבניין

לעולם לא בוחרים חברת אחזקה לבניין על סמך העלות החודשית שהיא גובה. אך עדיין בחירת חברת אחזקה לבניין מחייבת אתכם להתנהג בשיקול דעת. הכסף של הוועד הוא כסף של כל דיירי הבניין, כך בדיוק אתם צריכים להתייחס אליו. אל תבחרו בחברת אחזקה שלוקחת מכם מחיר חודשי גבוה מאוד – כזה שלא תוכלו לעמוד בו. על ידי השוואת מחירים בין חברות אחזקה שונות תוכלו להוזיל את העלות החודשית. עם קצת סבלנות תוכלו למצוא חברת אחזקה מעולה שלא תיקח מכם מחיר גבוה מאוד. אין סיבה שתייקרו את מחיר הוועד רק בגלל העלות שאותה גובה חברת האחזקה שבחרתם.

 

זמינות מסביב לשעון – 24 שעות ביממה

אינכם יכולים לדעת מראש מתי תרצו לפנות לחברת אחזקה לצורך פתרון כזה או אחר. לכן אנו מציעים לכם בעת בחירת חברת אחזקה לבניין להתייחס לזמני הפעילות. אתם מבחינתכם אמורים לבחור בחברת אחזקה שמתחייבת לספק לכם מענה מסביב לשעון. כך לא תגיעו למצב שבו תצטרכו לקבל תשובות, אך לא יהיה לכם אל מי לפנות. חברת אחזקה שמכבדת את עצמה מעמידה אנשי מקצוע זמינים לאורך כל שעות היממה. כך שאם חלילה תהיה בעיה בשעת לילה מאוחרת, תוכלו לדעת שיש לכם עם מי לדבר. גם אם הפתרון יהיה פתרון חלקי, עדיין תוכלו לשמוע תשובות שיספקו לכם מעט תקווה.

 

המלצות של דיירים מבניינים שכנים

בחירת חברת אחזקה לבניין מחייבת אתכם להתחשב קודם כל באילוצים שלכם. אך עדיין כדי לעשות את הבחירה הנכונה תמיד תוכלו לשמוע מה דיירים אחרים חושבים. דיירים מבניינים אחרים שגם הם מנוהלים על ידי חברת אחזקה כזאת או אחרת. מצד אחד הם יכולים לספר דברים טובים שאותם חברת האחזקה עושה. מצד שני הם יכולים לספר על דברים פחות טובים, דברים שלא בהכרח השתפרו בתקופת הזמן. זוהי הדרך הכי טובה מבחינתכם לדעת כי אינכם עושים בחירה שגויה. הרי לא תרצו לבחור חברת אחזקה לבניין שבזמן אמת לא תעשה את העבודה בדיוק כמו שאתם מצפים ממנה.

 

יחסי אנוש מעולים ושקיפות מלאה

מה יקרה כאשר תהיה לכם שאלה שתרצו להפנות אותה לחברת האחזקה? מבחינתכם תרצו לדעת כי בצד השני יהיו אנשי מקצוע שישמחו לספק לכם תשובות כל הזמן. עוד עניין חשוב מאוד שאסור להתעלם ממנו בעת בחירת חברת אחזקה לבניין הוא יחסי האנוש. אם יהיה לכם נעים לפנות לחברת האחזקה, תבינו כי היא עושה את העבודה כמו שצריך. חברה שלא תרצו לפנות אליה היא ככל הנראה חברה שיחסי האנוש בה לוקים בחסר. יתרה מכך החברה חייבת להיות שקופה מולכם ולעדכן אתכם בכל מה שקורה. תזכרו כי אתם משלמים בכל חודש כסף על מנת לקבל את הטוב ביותר עבור הדיירים. אין סיבה שאתם תתפשרו על חברת אחזקה שלא מסוגלת לעמוד במשימה.