בסיס מיטה כולל מזרון – חיסכון של עשרות אחוזים

למה כדאי לכם לרכוש בסיס מיטה יחד עם מזרון? האם יש לרכישה כזו יתרונות. במאמר הזה נסביר את כל היתרונות של רכישה כזו ולמה מדובר בחיסכון של עשרות אחוזים.

אין צורך במדידות מיוחדות

כאשר רוכשים מזרן בנפרד מבסיס המיטה, אתם תזדקקו למדידות מדויקות של הרוחב והאורך שניתן בקלות לטעות בהן. טעות כזו עשויה להיות טעות מרה, שכן ברגע שתקבלו את המזרון, לא תצליחו להכניס אותו אל בסיס המיטה או שהמזרון יהיה קטן מידי לבסיס. דיוק מרבי של גודל המזרון לבסיס המיטה יתרחש כאשר אתם רוכשים את שניהם ביחד. במקרה זה אין מקום לטעויות. מי שיצר את בסיס המיטה תכנן אותה במיוחד עבור גודל המזרון המסוים והסיכוי לטעות הוא נמוך מאוד. ברכישה כזו אתם חוסכים לכם את כל המדידות וגם טעויות וזה הרבה יותר פשוט. מישהו אמר פעם שזמן שווה כסף, במקרה הזה המשפט הזה לגמרי תקף.

מהיצרן ישירות ליבואן

רכישה של בסיס מיטה יחד עם מזרון היא רכישה ישירות מהיבואן של מוצר שלם הכולל בסיס מיטה יחד עם מזרון מהיצרן. רכישה כזו לא עברה בין מספר יצרנים למספר יבואנים שכולם גזרו קופון מהמכירה ולכן במקרה זה הרכישה של שניהם יחד היא ללא ספק חיסכון עבורכם ולפעמים מדובר בעשרות אחוזים. במקום שתשלמו על מזרן עלות נפרדת גבוהה מהרגיל ועל בסיס המיטה עלות נפרדת שהינה גבוהה ממחירי השוק, אתם יכולים לרכוש את שניהם במקום אחד ובעלויות נמוכות יותר. אין ספק שזה משתלם.

ניתן לרכוש מיטה משודרגת

כאשר רוכשים בסיס מיטה יחד עם מזרון, למעשה רוכשים מיטה שכבר מעוצבת בדיוק לפי הטעם העיצובי שלכם. זה כבר לא בסיס מיטה גנרי שיתאים לכל מזרון, אלא מעוצב בקפידה בדיוק לפי העיצוב שחיפשתם. ברכישה כזו ניתן לקנות מיטות עם ארגז מצעים מובנה שתוכנן ועוצב בדיוק לפי בחירתכם. כמו כן, ניתן לעצב גב מיטה מעוצב שמחובר אל מסגרת המיטה המעוצבת.

אתם מקבלים בפעם אחת הכל יחד

עוד יתרון קשור במשלוח של המיטה. אתם למעשה מקבלים את כל המיטה במשלוח אחד. אין צורך בעלויות משלוח כפולות, אלא פשוט משלוח אחד שבו יחברו עבורכם את המיטה יחד עם המזרון. זה ללא ספק יחסוך לכם עלויות נרחבות של שני משלוחים והכל יגיע באותו הזמן, כך שתוכלו לישון על המיטה שלכם כבר לאחר מכן.

לסיכום, רכישה של בסיס מיטה יחד עם מזרון היא הרכישה הנכונה, הטובה והחסכונית ביותר כיום. במקום לחפש בסיס מיטה בנפרד ולנסות להתאים לו מזרון שמדויק במידות, אתם קונים את הכל ביחד בהתאמה ובמחירים הרבה יותר טובים וללא עלויות משלוח כפולות. אין ספק שמדובר בחיסכון של זמן וכסף עבורכם.